4BOJE
  • PRINT
    • Print vizuala
      • Posteri
      • Letci
      • Vizitke
      • Banneri
      • Samoljepive etikete
      • Fotografije na platnu
    • Print velikih formata
      • WALL oslikavanje
      • AUTO oslikavanje
      • Zatamnjivanje Auto Stakla
      • Prozorska grafika
      • Jumbo Plakati
      • Svjetleće reklame
    • Print na promotivne artikle
      • Print na uredski pribor
        • KALENDARI
        • KEMIJSKE OLOVKE
        • ROKOVNICI
        • ANTISTRES LOPTICE
        • USB STICK
      • Print na tekstil
        • MAJICE
        • KAPE
        • KABANICE
        • TORBE
        • SPORTSKI ZNOJNIK
        • RADNA ODJELA
      • Print na kućne artikle
        • ŠALICE
        • PEPELJARE
        • MAGNETI
        • OTVARAČI ZA BOCE
      • Accessories print
        • KIŠOBRANI
        • AUTO DRŽAĆ ZA MOBITELE
        • ALKOHOL TESTER
        • RUČNE SVJETILJKE
        • SUNČANE NAOČALE
        • KUĆNI LJUBIMCI
        • PRIVJESCI
  • DIZAJN
  • MARKETING
    • FOTO+VIDEO
      • MLADENCI
    • Oglašavanje preko Googla
    • Vođenje društvenih mreža
  • 4 BOJE
    • O NAMA
    • Blog
  • KONTAKT
  • PRINT
    • Print vizuala
      • Posteri
      • Letci
      • Vizitke
      • Banneri
      • Samoljepive etikete
      • Fotografije na platnu
    • Print velikih formata
      • WALL oslikavanje
      • AUTO oslikavanje
      • Zatamnjivanje Auto Stakla
      • Prozorska grafika
      • Jumbo Plakati
      • Svjetleće reklame
    • Print na promotivne artikle
      • Print na uredski pribor
        • KALENDARI
        • KEMIJSKE OLOVKE
        • ROKOVNICI
        • ANTISTRES LOPTICE
        • USB STICK
      • Print na tekstil
        • MAJICE
        • KAPE
        • KABANICE
        • TORBE
        • SPORTSKI ZNOJNIK
        • RADNA ODJELA
      • Print na kućne artikle
        • ŠALICE
        • PEPELJARE
        • MAGNETI
        • OTVARAČI ZA BOCE
      • Accessories print
        • KIŠOBRANI
        • AUTO DRŽAĆ ZA MOBITELE
        • ALKOHOL TESTER
        • RUČNE SVJETILJKE
        • SUNČANE NAOČALE
        • KUĆNI LJUBIMCI
        • PRIVJESCI
  • DIZAJN
  • MARKETING
    • FOTO+VIDEO
      • MLADENCI
    • Oglašavanje preko Googla
    • Vođenje društvenih mreža
  • 4 BOJE
    • O NAMA
    • Blog
  • KONTAKT
Search

Landing page ili odredišna stranica

1/11/2018

0 Comments

 
​Landing page ili odredišna stranica je destinacija, odnosno dio Vaše web (ili Facebook) stranice na koju korisnik usmjereno dolazi nakon što klikne na Google oglas, Facebook objavu, baner, e-maila ili neki drugi izvor prometa u okviru planski provedene kampanje. Cilj landing page je prikupljanje novih korisnika, prikupljanje baze, pretplate na newsletter, promocije ili prodaje...
Ukratko, ​landing page je jasan poziv na akciju.

Dobro osmišljen i dizajniran landing page može uvelike povećati uspješnost Vaše Pay- per-click[hrv: plaćanje po kliku] ili e-mail marketing kampanje. Umjesto da posjetitelje usmjeravate na vašu web stranicu (gdje će utrošiti vrijeme pronalazeći informacije po različitim linkovima na stranici), možete ih uputiti da „slete“ na posebno dizajniran landing page koji ih usmjerava na Vaš specifičan, unaprijed određen cilj. No, stvaranje učinkovitog landing pagea nije isto kao lukavost uspješne web stranice ili e-maila newslettera.
Postoje određene smjernice kojih se trebate pridržavati za uspješan landing page:
​

Koji je cilj Vašeg landing pagea?
​Vaš cilj treba biti jasno definiran prije nego što počnete raditi Vaš landing page. Također, potrebno je definirati očekivanja s kojima ćete procijeniti njegov uspjeh. To može biti ukupan broj konverzija, odnosno broj ljudi koji su ostvarili Vaš specifičan cilj ili neki drugi parametri, na temelju vlastitih ciljeva i vrijednosti koju želite pružiti.
​
Jasan poziv na akciju
Jasan poziv na akciju [eng: call to action] najvažniji je dio svakog landing pagea. Vaš poziv na akciju treba biti vezan za cilj - nedvosmislen, jasan i uočljiv te podržan svim elementima cjelokupnog izgleda na landing pageu - naslovom, sadržajem, slikom, dizajnom...
​
Minimalistički i jednostavan
​Landing page mora biti vizualno i svrsishodno pojednostavljen u odnosu na konvencionalne web stranice bez nevažnih informacija koje bi mogle odvratiti posjetitelje i spriječiti njihovu akciju.
​
Jasna poruka
Vaš tekst treba biti kratak, jasan i uvjerljiv. Kreativnost je dopuštena samo ako je jasna, koncizna i uvjerljiva. Ukratko, sadržaj treba biti relevantan, svrsishodan, jasan i originalan.
Svaka rečenica, svaka riječ na landing pageu mora biti svrsishodna, odnosno podržavati poziv na akciju – ako to ne čini, uklonite ju. Ispričajte svojim posjetiteljima u što manje riječi ono što oni žele/trebaju znati i omogućite akciju na vaš poziv što je brže moguće (neka im bude vidljivo čim otvore stranicu).
​
Transparentnost i pouzdanost
Ako Vaš landing page uključuje formu za ispunjavanje podataka, tražite posjetitelja samo bitne informacije. Primjerice, ako prikupljate mail adrese za newsletter, tražite ih samo njihovu e-mail adresu - sve više od toga umanjuje šanse da će završiti proces i poslati obrazac.
​
Ako ih tražite da kupe Vaš proizvod ili uslugu učinite taj proces što je jednostavnije moguće. Pitajte ih samo neophodne informacije vezane za naplatu i dostavu te zaslon potvrde prije narudžbe. Učinite cijeli postupak što jednostavniji i sažetiji, tek nakon njihove narudžbe možete ih tražiti dodatne informacije.
​
Ako od posjetioca tražite njegove osobne podatke jasno mu dajte do znanja zašto ste ih tražili i što ćete učiniti s njima. Nitko od nas ne ostavlja email adresu ili telefonski broj bezrazložno, stoga poticaj mora biti dobar. Neki od popularnih primjera poticajnih poziva na akciju uključuju skidanje besplatne e-knjige, dobivanje besplatnog oblika edukacije ili korisnih informacija, popust na neku uslugu ili ponekad čak besplatan proizvod dostavljen na kućnu adresu.

Dizajn
Dizajn vaše stranice je jednako važan kao i njezin sadržaj. Dobar dizajn podupire i naglašava poziv na akciju, a loš dizajn samo odaljuje od cilja. Stoga, kada je riječ o landing pageu, manje je definitivno više, odnosno traži se jednostavnost u sadržaju i dizajnu. Također je bitno pratiti trendove – dizajn s puno efekata, sjena i detalja bio je popularan prije desetak godina, trenutno je in jednostavan “flat” (plošni) dizajn koji vašu poruku stavlja u prvi plan.
Landing page treba pratiti dizajn Vaše web stranice kako bi osnažili svoju prepoznatljivost - kroz dizajn, opći izgled i dojam i/ili Vašim bojama i tipografijom (fontom).
Ako je vezan na e-mail kampanju, pobrinite se da i vizualno tako izgleda jer ćete u  suprotnom zbuniti svoje posjetitelje. Uz pomoć tipografije, boja i slika vaše e-pošte dajte im do znanja da su došli na pravo mjesto.

Jedna slika i veći font
Želite li izbjeći vizualne smetnje na stranici, koje će umanjiti poziv na akciju, Vaš landing page treba sadržavati jednu do dvije slike. Također, preporučamo Vam veću veličinu fonta jer posljednja stvar koju želite učiniti nekome je uzrokovati naprezanje njegovih očiju, samo nemojte pretjerati i staviti sve u istu veličinu kao naslov. Idealna dužina čitljivosti linije teksta je 39 znakova, stoga veličinu slova (i širinu kolone) namjestite u skladu s tim.
​
Jednostavnost navigacije
Za razliku od obične web stranice, landing page ne smije imati Vašu uobičajenu navigaciju. Samo poziv na akciju treba biti hiperveza (link) i eventualno dodatne informacije za one koji su neodlučni. Također, možete staviti linkati Vaš logotip na Vašu početnu web stranicu.
Ne silite korisnike da traže informacije o oglašenom proizvodu, neka mu odmah budu dostupne. Proizvod naveden u oglasu mora biti brzo, jednostavno i lako dostupan korisniku. Ne ometajte korisnike s pop-up prozorima i drugim napornim ometačima.
​
Vrijeme učitavanja landing page
Živimo brzim tempom i svaka sekunda nam je bitna, ako nakon klika na oglas očitavanje traje predugo vrlo je vjerojatno da će potencijalan korisnik odustati od Vaše stranice. Upravo to nepoželjno ponašanje korisnika može signalizirati Googleu da je doživljaj korisničkog iskustva Vašeg landing pagea loš - što bi moglo negativno utjecati na Google rang Vašeg oglasa. Stoga, želite li biti sigurni da je vrijeme učitavanja Vaše stranice zadovoljavajuće, provjerite sva moguća opterećenja i da li ju brzo otvara kada netko klikne na vaš oglas, bilo na računalu ili mobilnom uređaju. Također, pomozite korisnicima da brzo dođu do relevantnog sadržaja, koji mora biti vidljiv na gornjoj polovici stranice.

Google AdWord
​Google AdWords je Googleov sustav oglašavanja u kojem oglašivači kupe određene ključne riječi za njihove linkane oglase koji će se pojaviti u Googleovim rezultatima pretraživanja. Sustav AdWords posjećuje i ocjenjuje landing pageove na regularnoj osnovi. Ako ste napravili značajne promjene na poboljšanju korisničkog doživljaja Vašeg landing pagea, to bi moglo s vremenom dovesti do veće kvalitete oglasa (i boljom pozicijom na Google tražilici). Ne možete vidjeti izravan utjecaj, ali možda ćete vidjeti rezultate u roku od nekoliko dana ili tjedana.
Razmišljajte uvijek o potrebama vaših kupaca, informacijama kojima im možete pomoći i na taj način gradite s njima pouzdano povjerenje, odnosno postanite lider unutar vaše domene poslovanja.  
S obzirom na brzinu razvoja novih tehnologija i stvaranja novih, uspješnih praksi u internetskom marketingu i web okruženju,  Aplitap tim svakodnevno Vam je na raspolaganju za savjet ili profesionalnu pomoć u ovoj domeni.
0 Comments

info@4boje.hr

  • PRINT
    • Print vizuala
      • Posteri
      • Letci
      • Vizitke
      • Banneri
      • Samoljepive etikete
      • Fotografije na platnu
    • Print velikih formata
      • WALL oslikavanje
      • AUTO oslikavanje
      • Zatamnjivanje Auto Stakla
      • Prozorska grafika
      • Jumbo Plakati
      • Svjetleće reklame
    • Print na promotivne artikle
      • Print na uredski pribor
        • KALENDARI
        • KEMIJSKE OLOVKE
        • ROKOVNICI
        • ANTISTRES LOPTICE
        • USB STICK
      • Print na tekstil
        • MAJICE
        • KAPE
        • KABANICE
        • TORBE
        • SPORTSKI ZNOJNIK
        • RADNA ODJELA
      • Print na kućne artikle
        • ŠALICE
        • PEPELJARE
        • MAGNETI
        • OTVARAČI ZA BOCE
      • Accessories print
        • KIŠOBRANI
        • AUTO DRŽAĆ ZA MOBITELE
        • ALKOHOL TESTER
        • RUČNE SVJETILJKE
        • SUNČANE NAOČALE
        • KUĆNI LJUBIMCI
        • PRIVJESCI
  • DIZAJN
  • MARKETING
    • FOTO+VIDEO
      • MLADENCI
    • Oglašavanje preko Googla
    • Vođenje društvenih mreža
  • 4 BOJE
    • O NAMA
    • Blog
  • KONTAKT